بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

17 Ocak 2008 Perşembe

Laik-Demokrasi Cehaleti

1-Cahiliyyet Devri.
2-Asrı saadet Devri
Hz.Ömer müslüman olduktan sonra iki şeye teaccup ederim diyor.Bir aklıma gelince ağlarım.Bir diğeride aklıma gelince gülerim.Ağladığım odurki,Kadınların hak ve hürriyeti yoktu.Bir kız çocuğumuz olunca bu utanç vesilesiydi,obu hemen imha ederdik.Öyleki belli bir yaşa gelecek süslenecek ve canlı canlı defnedilecek.Kızım 7-8 yaşlarına geldi,annesine dedim bunu yıka yıkadı,en güzel elbiselerini giydirdi,süsledi aldım götürdüm.mezarını kazıyorum sakalıma kum doldu,o çocuk minik elleriyle baba baba sakalına kum doldu dedi,silkeledi.Ben ise hiç acımadan onu çukura attım ve üzerine toprağı bastm.Bu benim aklıma gelince ağlıyorum.Yarap ne kadar cahilmişim.Tabiiki cahiliyyet dönemi Allahın emriyle affa tabiidir.
Güldüğüm şey ise,annem bize helva yaptı.aşiretin Tutu olan,Hubel heykelinin şekline getirdik,ona dua ettik.sonundada o helvayı afiyetle yedik.bunada gülüyorum.Yarab ne kadar cahilmişizki,kendimiz yapıyorduk ve kendimiz tapıyorduk.
Düşündünüzmü?.Kadına en büyük hürriyeti veren,köleliği kaldıran.islam değilmi?.Allah (cc) nun inayetiyle,Hz. ömeri Adil,faruk yapan Hz.Muhammed (sas) değilmiydi.

Hiç yorum yok:

Big HugRunningJeepDuel GunsBible 2GrenadeProudGrenadeBible 2It

Diğer Listelerim