بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

3 Şubat 2008 Pazar

Deniz Baykalın Hürriyet Anlayışı

DENİZ BAYKAL’IN HÜRRİYET ANLAYIŞI

4 Şubat 2008 Pazartesi Kategori Siyaset 0
DENİZ BAYKAL,ADNAN MENDERESİN KIRAVATINDAN TUTMUŞTU.
Anıt Kabiri oluşturan,Adnan menderestir.
O zaman Adnan menderes için,Conta hükümetini davet için.CHP ,halkı Anıtkabire toplamak için 525A diye slogan atmıştı.Şimdide AKP ye karşı 222A diye slogan atarak yandaşlarını topladı.
Deniz Baykal o yıllarda solcuydu.Başbakan Adnan Menderesin kıravatından tutarak.Hürriyet istiyorum diyordu.Adnan Mendereste,yahu daha nasıl bir hürriyet istiyorsun?.baksana bir Başbakanın kıravatından tutmuşsun.
Kırk yıl sonra bu soru Baykala sorulduğunda,şimdi yaptığıma utanıyorum diyordu.

Bende diyorumki be utanmaz bende senin kıravatından tutuyorum,üstelik başbakanda değilsin.Hürriyet istiyorum Hürriyet.Türban Hürriyeti istiyorum.Devletin her birimine girecağım.zira bu devlet benimdir.Sana ne?.Lider olmak yürek ister,İman ister,iyi bilinki,Erdoğanıda sevmiyorum.

Bunlar islamı kullanırlar,Müslümana hürriyet Hakkı tanımazlar.varsa yoksa kendilerini,kendi akıllarını düşünürler.ee birde ceplerini düşünürlerVatanmış,Halkmış Umurlarında değil.Hürriyeti ancak kendini bilmezlere tanırlar.Çünkü müslüman vurdum duymazdır.Müslümanı uyutmak içinde bazı islamî terimleri geveler dururlar.

  1. Müslüman uysal olur.siz uysal olunki biz gemimizi yürütelim.
  2. Müslüman sevecan olur.Siz sevin,biz düşmanlık yapıp ezelim.
  3. Müslüman birlik içinde olur.Kendi aranızda değil,bizimle birlik olun.
  4. Müslüman vatanını sever,siz sevinki biz yıkacağız.
  5. Müslüman imanlı olur,ama bizim bildiğimiz gibi inanacaksınız.
  6. Müslüman ilme karşı olmaz,ama bizim istediğimiz şekilde okuyacaksınız.Bizim gibi düşüneceksiniz.Sen kimsin yahu seni sevmiyorumki,senin gibi düşüneyim.
  7. Müslüman Laik ve Demokrat olmaz.Ama baykal olabilir.Yalan söylemeye ne gerek var.dürüst olamazmısınız?.

Bunun adı halkçılıkmış,demokrasiymiş,laiklikmiş,Yahu bana zulüm desenizya.Müslüman ahmakmıdırki sizin lafazanlığınıza kansın?.

Hiç yorum yok:

Big HugRunningJeepDuel GunsBible 2GrenadeProudGrenadeBible 2It

Diğer Listelerim