بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

12 Ağustos 2008 Salı

DİYANET ve LAİKLİK

DİYANETMİ?,İHANETMİ?.

Diyanet başkanı halkın adına konuşmuyor,
Hükümet adına konuşuyor.
Hıristiyan ve Yahudiler adına konuşuyor.
Beni temsil etmiyor.Ben laik değilim,müslümanım.
Bardakoğlu,Bükalamün gibi her hükümetin rengine bürünen,
Bardak oğlu işte şöyle açıklıyor.


Laikliği rahat bırakın,laiklik din özgürlüğüdür diyor.
Acaba öylemi?.Din özgürlüğü varmı?.
Din dediğin bir namaz ve oruçtan ibaretmidir?.
Bir namaz kaldı,Onuda şeytanlar bırakmaz ki,kılalım.
Halkın oruç tutmasından size ne?.
Maide suresinin 44,45 ve 47.ayetleri boşunamı inmiştir?.
Madem Laiklik din özgürlüğüdür.


Neden okulda Kur’an yok?,neden dairelerde ve
kamusal alanda islam yok?,
Haniya bu ülkenin %99 u müslümandı?,
Neden halkın isteği olmuyor?,ben böyle Laik ve demokrasiyi sevmiyorum,
Putperest değilim.Müslümanım.


Türban neden yasak?.Namaz kılmak neden yasak?.
Her yer Allahın kamusal alanı değilmi?.
Neden Firavn ve nemrutlar işgal etti?,
Siz necisiniz?,maaşcı mı?
.


Unutmayınızki,bu ülke Müslüman Türk halkının ülkesidir.
Dinin hakim olmadığı ülke sadece bir toprak parçasıdır,kutsallığını yitirir.
Sayın Bardakçıoğlu,seni çok severdim,şimdi hiç sevmiyorum.


https://www.yenisafak.com/hayat/diyanetin-aci-tarihi-2474830

DİYANETİN ACI TARİHİ.
https://www.yenisafak.com/arama/D%C4%B0YANET

AYET ve HADÄ°SLER

Hiç yorum yok:

Big HugRunningJeepDuel GunsBible 2GrenadeProudGrenadeBible 2It

Diğer Listelerim